J & J

فیلم و انیمیشن و ...

J & J

فیلم و انیمیشن و ...

ضیافت ناهار برای نامزدهای دریافت جوایز اسکار در هتل هیلتون بورلی


هر سال پیش از اجرای مراسم اهدای جوایز اسکار، آکادمی علوم و هنرهای تصویری که برگزار کننده این مراسم در هالیوود محسوب می شود در یک ضیافت ناهار در هتل هیلتون بورلی هیلز این نامزدها را گردهم آورده و به این صورت پیش از اهدای جوایز، ضمن گرفتن عکس های یادگاری از جمع این هنرمندان قدردانی می کند.

در میهمانی ناهار امسال، میکی رورک، نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد سال برای ایفای نقش یک کشتی گیر قدیمی که در چند سال اخیر به علت کم کاری در هالیوود در غبار فراموشی گم شده و در فقر و تنهایی به سر می برد یکبار دیگر بر سر یکی از بهترین میزهای تالار ضیافت هتل بورلی هیلز نشست.

این بازیگر ۵۶ ساله، با پوست برنزه شده، کت و شلوار راه راه خاکستری و عینک آفتابی، یکی از نمونه های « بازگشت» در هالیوود محسوب مِی شود. او امسال توانست با بازی برجسته ای که در فیلم کشتی گیر ارائه داد یک بار دیگر به زندگی حرفه ای خود جان تازه ای ببخشد: « من چهارده سال تمام بیکاری کشیدم. اما امروز مهم ترین مسئله برای من این است که توانسته ام پل هایی که پشت سر خودم خراب کرده بودم را یکبار دیگر بسازم و با افرادی که با آن ها بدرفتاری کرده بودم آشتی کنم.»

مراسم ناهار پیش از اهدای مراسم اسکار در هالیوود ، گاه بی شباهت به تمرین شب پیش از یک جشن ازدواج نیست. با این تفاوت که در این ضیافت، عروس و داماد- یا برندگان جایزه- هنوز انتخاب نشده اند.

میکی رورک می گوید:« من می دانم که در شب اسکار همانجا خواهم نشست و برای شاون پن دست خواهم زد که جایزه بهترین بازیگر مرد سال را برای ایفای نقش در فیلم میلک خواهد برد.»

یکی دیگر از دلایل برگزاری ضیافت ناهار پیش از اسکار، مطلع و آماده کردن نامزدهای اسکار در خصوص نحوه برگزاری برنامه و آشنایی با تهیه کنندگان این برنامه است که به طور زنده در روز ۲۲ فوریه اجرا خواهد شد.

اما به نظر می رسد برنامه اهدای جوایز اسکار امسال توسط دو تهیه کننده ، بیل کانتون و لاری مارک به صورتی اسرار آمیز و پیچیده برگزار خواهد شد. چرا که در مراسم ناهار هتل هیلتون بورلی هیلز، برخلاف گذشته هیچگونه توصیه ای به این ۱۱۲ هنرمند نامزد جوایز اسکار نشد. درعوض به آن ها گفته شد که منتظر برنامه ای شگفت انگیز و غیر منتظره باشند!

میزبان و مجری برنامه اسکار امسال، هیو جکمن بازیگر استرالیایی خواهد بود و دست اندرکاران اهدای این جوایز کوشیده اند تا برنامه امسال را به صورتی ارائه دهند که مورد پسند توده مردم قرار گیرد. چرا که سال گذشته برنامه اسکار که به صورت زنده از تلویزیون های سراسر جهان پخش می شد کم ترین تعداد تماشاگر را به خود جذب کرد.

با موفقیتی که فیلم«میلیونر زاغه نشین»، در دریافت جوایز سینمایی داشته است به نظر می رسد که امسال یک بار دیگر هالیوود نیز فیلمی را انتخاب خواهد کرد که  تمام هنرپیشه های آن گمنام هستند. فیلمی که کارگردان انگلیسی تبار آن دنی بویل روز شنبه گذشته جایزه بهترین کارگردان سال را از اتحادیه کارگردانان سینمای آمریکا دریافت کرد.

در مراسم ناهار اسکار در هالیوود، دنی بویل با رقیب خود ران هاوارد که برای کارگردانی فیلم « فراست / نیکسون» نامزد جایزه اسکار است سر یک میز نشست و این دو درباره لنز دوربین با یکدیگر صحبت کردند.

با وجود پیش بینی هایی که شده و جوایز دیگری که اهدا شده است به نظر می رسد که برندگان اصلی جوایز اسکار امسال، شاون پن، کیت وینسلت و رابرت داونی جونیور برای ایفای نقش مکمل مرد در یک فیلم کمدی خواهند بود.

رابرت داونی جونیوردر مراسم ناهار اسکار به شوخی گفت:« البته من احساس می کنم که باید برای هرنقشی که تا بحال بازی کرده ام اسکار بگیرم...نه نه..باور کنید وقتی این فیلمنامه را خواندم هرگز فکر نمی کردم بازی در نقش یک هنرپیشه مسخره در یک فیلم کمدی، نامزدی جایزه اسکار را به همراه بیاورد. من فقط امیدوار بودم در روز گشایش فیلم برای بازی در آن به قتل نرسم!!»

نظرات 1 + ارسال نظر
IranPix یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx


سلام. وبت رو دیدم....... من هرروز به وبلاگت سر میزنم ... تو چرا سر نمیزنی ؟؟
بیا به وبلاگم.. یه مطلب توووپ گذاشتم.... پاییز در یک نگاه!!!!!
پاییز در یک نگاه!!!
پاییز از نظر ستاره*شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است.

حتما بیای و بخونی چون خیلی باحاله... عکس هم گذاشتم
در ضمن اگر نظر ندی کم لطفی شما رو نسبت به ما نشون میده... چون من هر 2 روز یک بای میام به وبت سر میزنم
اوکی ؟؟ نظر بدی

اینم آدرس پست پاییز دی یک نگاه:
http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد